Tomucuk12 dilaraecaliskan olmaz miii sana bole diyeoum ama ne aglama krizlerine girdim neler yasadim.. umarimmm hersey istedigin gibi olsn
Sunshine123 Simayguven912 yaa gerçekten mi maşallah ne güzel sağlıkla kucağınıza da almak nasip olsun inşallah 🤲🏻 Bana da dua edin ben de yarın pozitif göreyim hayırlısıyla çok korkuyorum hiç belirtim yok çünkü
Emnnur Bende 14 ekimde transfer oldum 26 ekimde test vericem bekliyorum 2 transferim ilk tutmuştu ve kaybettim bunda bi hissim yok hayırlısı olsun
sedamusa dilaraecaliskan canım bende 4. tüp bebek denemem de hamile kaldım çok şükür 5+5 haftalığım şuan. Rabbim sana da nasip etsin inşallah 🤲🏼💕
simge_a erman777 merhaba 7. Gün lekelemenin tutunma habercisi olduğunu duymuştum🥹 umarım bebişiniz sizinledir. Ben de 16 Ekim’de transfer oldum, test günüm 28 Ekim.. günler geçmiyor 😂
erman777 simge_a simge_a merhaba umarım dediğiniz gibidir bugün 11.günüm 5 gündür lekelenmem devam ediyor .inşallah hayırlı haberlerle buluşuruz 🥰
babygst dilaraecaliskan ben canım 3 yıldan sonra ilk denemede kaldım o doğdu 3. Ayımda doğal kalmışım nasıl olsa olmaz dedik aman sen dikkat et
sedamusa Emnnur ediyorum sürekli gerçekten bu zorlu süreçten geçmiş biri olarak sizi çok iyi anlıyorum Allah yardımcınız olsun