koza08 dilaraecaliskan benim 21 adet günü ama test günü 24 ü. İnşallah hastalanmam yoksa test vermeme gerek kalmayacak
dilaraecaliskan koza08 bildiğim kadarıyla bu transfer sürecinde hastalansan da kan vermen gerekiyor. Ama tabi doktoruna danışabilirsin öyle bi durumda. İnşallah olmaz tabi de.
dilaraecaliskan babyiscoming_ kurum özel de ben beypazarında yaşıyorum, yaptırdığım yer Ankara’da eşim çalıştığı için haftasonu gidemem oraya zor olur. 😂 burda sağlık ocağında vericem.
koza08 dilaraecaliskan hiç bilmiyorum kanama olabilir ama yarım pedi doldurmayacak şekilde olabilir. Aksi olursa haberleşicez doktorla. İnşallah birlikte güzel sonuçlar alalım 🌸
dilaraecaliskan Tomucuk12 aslında çok pozitifim çok olumluyum ama zaman azaldıkça ister istemez bi ya olmadıysa korkusu sarıyor maalesef
Simayguven912 Sunshine123 bende 7 ekimde transfer oldum bugün beta da sonucu öğrendim pozitif çok şükür 🙏🏻
Pelnak60 Simayguven912 merhaba bende 3 elimde oldum 2 hafta oldu beta hgc 800 normalmi sizin kaç şuan
dilaraecaliskan Simayguven912 ay hadi Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Kaçıncı gün embriyosuydu ve kaçıncı denemen acaba?
Sunshine123 Simayguven912 yaa gerçekten mi maşallah ne güzel sağlıkla kucağınıza da almak nasip olsun inşallah 🤲🏻 Bana da dua edin ben de yarın pozitif göreyim hayırlısıyla çok korkuyorum hiç belirtim yok çünkü
Simayguven912 dilaraecaliskan evet bende 7 ekimde transfer oldum bugün beta da pozitifi gördüm çok şükür
Pelnak60 1Anneadayiiii merhaba bende transfer oldum 2 hafta oldu 800 olmuş iyimi sizce sizde bu süreçten geçmişsiniz
1Anneadayiiii Pelnak60 benim 12. Gün kan testim 756 gibi bişey çıkmıştı galiba 14. Gün 1679 çıktı başka kan vermedim şu an 9+3 haftalığım canım 2 gün sonra yine kan ver artışını kontrol et
Tomucuk12 dilaraecaliskan olmaz miii sana bole diyeoum ama ne aglama krizlerine girdim neler yasadim.. umarimmm hersey istedigin gibi olsn
koza08 dilaraecaliskan evet sanırım o yüzden dediler. Benim daha öncelik bir gebelik olmuştu. Maalesef gelişmedi. Adet gecikince olmuştu tutunma kanaması ve bir damla olmuştu. Şimdi olursa nasıl olur bilemiyorum