dilaraecaliskan babyiscoming_ benim de 5aa ve ilk denemem. Umarım pozitifi görürüm. Sağlıkla kucağına alırsın umarım. ☺️🧿🤲
babyiscoming_ dilaraecaliskan inşallah canım güzel düşün güzel olsun sıkı sıkı tutunsun ❤️ bebeğin tutunmasını kolaylaştırmak için ilaç verdi mi doktorun
Melisahmet babyiscoming_ maşallah darısı bize🥰 bende 9. Gün yarın kan vericem sizin ilk betanız kaç gelmişti
1Anneadayiiii dilaraecaliskan amin canım inşallah daha çok belirti için erken benim belirtiler 8. Gün başlamıştı
Melisahmet babyiscoming_ yaa çok güzel bana öyle hayal geliyor ki bu değerler 🙈 inşallah teşekkür ederim 🥰
koza08 dilaraecaliskan benim de tek embriyo transferi. Hafif bel ağrım var benim de ama havalar bir anda soğudu o yüzden mi bilmiyorum. Kasık ağrım baya nadir. Biraz şişkinlik ve gaz var. Hiç bir şeye yoramıyorum o yüzden 🥲
dilaraecaliskan koza08 bende de şişkinlik ve gaz var ve göğüslerim çok ağrıyo üstüne yatamıyorum ama dediğim gibi ilaçlardan da olabilir diye bende yoramıyorum bir şeye.
babyiscoming_ Melisahmet valla bana da öyle geliyordu zaman hiç geçmiyordu ama çok şükür yolun yarısını geçtik 🥰 ayy yarın etiketle beni muhakkak sonuç çıkınca dualarım seninle❤️
koza08 dilaraecaliskan göğüslerim çok hafif bugün başladı ama adet dönemi de oluyor benim. Adet tarihin ne zaman peki? Testi öncesinde mi vermiş olacaksın?
dilaraecaliskan babyiscoming_ of 7. Gün yarın kan versem çok mu erken çatlayacam pazartesi bi daha veririm olmaz mı ya 😂
dilaraecaliskan koza08 en son 22 Eylülde oldum regl. Ama benim genelde düzensiz olduğu için regl tarihim şu diyemem.
koza08 dilaraecaliskan benim 21 adet günü ama test günü 24 ü. İnşallah hastalanmam yoksa test vermeme gerek kalmayacak
babyiscoming_ dilaraecaliskan çok erken olur sabret biraz en azından 9.günü bekle benim doktorum 10.gün ver demişti ben bir bahaneyle 9.gün gidip verdim😂
Melisahmet dilaraecaliskan valla iyi dayanmışsın az daha dayan bakalım ama bence en erken 9. Günü bekle kan için canım diğer türlü düşük değerler tedirgin eder
dilaraecaliskan babyiscoming_ haftasonuna geliyor 8. Ve 9. Günde şansıma yani her türlü 10. Günü beklemem lazım o zaman 😂
babyiscoming_ dilaraecaliskan kız haftasonuda kan verebilirsin özel değil mi tüp bebeği yapan kurum 😄
dilaraecaliskan babyiscoming_ kurum özel de ben beypazarında yaşıyorum, yaptırdığım yer Ankara’da eşim çalıştığı için haftasonu gidemem oraya zor olur. 😂 burda sağlık ocağında vericem.