dilaraecaliskan Kızlar merhaba, 11 Ekim’de 5. Gün embriyosu transfer oldum. 21 Ekim kan vercem zaman azaldıkça korku sarıyor. Aranızda tüp bebek yaptırıp hamile olan var mı?
1Anneadayiiii dilaraecaliskan 31 ağustosta transfer olmuştum 9+3 haftalığız hiç korkma canım Rabbim gönlüne göre versin inşallah güzel haberlerini alırız 🤲🏻❤️
koza08 dilaraecaliskan ben de 12 ekimde transfer oldum. 24 ünde kan vereceğim. Nasıl geçiyor belirti var mı? Benim pek yok varsa da anlamıyorum. Zamanı hiç hesaplamamaya çalışıyorum. İnşallah güzel haberler alalım bu ay. Tek embriyo mu transfer ettiler.
dilaraecaliskan 1Anneadayiiii sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah🤲 Kaçıncı gün embriyosuydu acaba ve kalitesi nasıldı. Benim ilk denemem o yüzden geriliyorum maalesef ya.
Pelnak60 1Anneadayiiii merhaba bende transfer oldum 2 hafta oldu 800 olmuş iyimi sizce sizde bu süreçten geçmişsiniz
1Anneadayiiii babycom456 yaa 🥰 sağlıkla hayırla doğuralım inşallah canım 🤲🏻 benim aslında bugün daha 9 haftalık olmam lazım ama ultrasonda hep 2 3 gün ileri çıkıyo neden öyle oluyo anlamadım 🫣
1Anneadayiiii dilaraecaliskan benimde ilk denememde kuzum o kadar iyi anlıyorum ki seni ben hep olmadı diye düşündüm kan sonucunu görünce şok oldum 5. Gün embriyosuydu 5aa kalitedeydi çift transfer ve taze transfer oldu ama 1 tanesi tuttu Rabbim sanada bu mutluluğu yaşatsın inşallah 🤲🏻😍 bugün kaçıncı günün senin
Simayguven912 Sunshine123 bende 7 ekimde transfer oldum bugün beta da sonucu öğrendim pozitif çok şükür 🙏🏻
dilaraecaliskan 1Anneadayiiii bugün 6. Günüm. Benimde 5aa ama tek embriyo transfer edildi. Dondurulmuş embriyoydu. İnşallah tutmuştur. 🤲
dilaraecaliskan koza08 evet tek embriyo transfer ettiler. Bende ara ara kasık ağrısı oluyor bi de bel ağrım var ama bilmiyorum belki ilaçların etkisidir. 🥹
1Anneadayiiii babycom456 ya gerçekten mi 😂 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah sağlıklı olsunlar da erkek kız farketmez 😍
1Anneadayiiii dilaraecaliskan amin canım inşallah daha çok belirti için erken benim belirtiler 8. Gün başlamıştı
koza08 dilaraecaliskan benim de tek embriyo transferi. Hafif bel ağrım var benim de ama havalar bir anda soğudu o yüzden mi bilmiyorum. Kasık ağrım baya nadir. Biraz şişkinlik ve gaz var. Hiç bir şeye yoramıyorum o yüzden 🥲
erman777 dilaraecaliskan merhaba benimde 21 nde test günüm hayırlı sonuç alırız inşallah.qma benim 3 gündür lekelenmem var ve modum çok düşük 🥺bugün progrsyan iğne vuruldum kalçadan 2 tane doktorum öyle söyledi
dilaraecaliskan erman777 benim lekem olmadı ama bence yerleşme lekelenmen olabilir. Her kadın da farklı oluyor diye biliyorum. Modunu yüksek tutmalısın bence. Çok kafana takıldaysa istersen doktoruna danış. Hakkımızda hayırlısı olsun tabi ki.
simge_a erman777 merhaba 7. Gün lekelemenin tutunma habercisi olduğunu duymuştum🥹 umarım bebişiniz sizinledir. Ben de 16 Ekim’de transfer oldum, test günüm 28 Ekim.. günler geçmiyor 😂
babyiscoming_ dilaraecaliskan 5AA embriyom transfer edildi 9. Gün kan testinde öğrendik. İlk denememizde tuttu bin şükür 🥰🧿 şimdi 21 haftalık oğluşum❤️ darısı başınıza olsun😍
dilaraecaliskan babyiscoming_ benim de 5aa ve ilk denemem. Umarım pozitifi görürüm. Sağlıkla kucağına alırsın umarım. ☺️🧿🤲
Melisahmet babyiscoming_ maşallah darısı bize🥰 bende 9. Gün yarın kan vericem sizin ilk betanız kaç gelmişti