SancarMom ilk çocuğumda benim nişanım geldikten 1 hafta sonra suyum geldi açıklık 2 cmdi zaten ama su geldiği için mecbur yatış yaptık.Sizinde ya yüksek sancınızı bekleyecektir doktorunuz yada suyunuzun gelmesini bekleyecektir çünkü nişan gelince hop doğum olmuyor.İkinci çocuğumda da nişanım gelmedi suyum gelmedi açıklık 1 cm falandı ama sancım çoktu durduramadılar bu yüzden yatışım yapıldı suni verildi vs 3 gün kendi sancıma ek suni sancı çektim.Aciklik 5-6 cm oldu doktor kendi suyumu patlatti böylece doğum gerçekleşti.Bu arada ilk çocuğumu 35 haftalık doğurdum bu evlatlarin ne zaman nasıl geleceği hiç belli olmuyor 😅