Kızlar 38+1 im 2 gündür sadece 2 cm açıklığım var ve çok az sık olmayacak şekilde sancılarım. Doktorum 2 cm in az olduğunu yatıramayacağını söyledi bu sabah kanlı nişanım geldi bilgisi dahilinde. Doğum ne zaman başlar acaba? Böyle olupta kısa zamanda doğuran oldu mu?