Cansu-2600 Tabiki ya bakalım pazartesiye kadar bekliyoruz dedi doktor eğer pazarteside yoksa diycem suni verin veya dahada ümidi kesiyorum yani . Açıklık demeseydi bizde zaten daha 38 de beklemiyorduk açıklık dedi sabırsızlanıyoruz nişan vs de gelince artıkk