Ece_akan34 oldum bugün ya dün olmayınca bi umitlendim ama oldum üzüldüm 3 aydır deniyoruz olmuyor yumurtlama mi kaçırıyorum acaba dedim ovu testi yaptım çatlama günü degerlendirdik oyuzden mi olmadı ki acaba dedim pik günü degerlendirmedigimiz için bugün gene ovu testi sipariş verdim adet bitiminde direk baslicam pik ve catlamayi değerlendircem bu sefer başkada birsey yapmicam soğan suyu falan içmiştim birsey olmadı bu ay soğan suyu da içmicem havuç suyuda icmicem kendi kendine siliklesmesini beklicem pik ve catlamayi degerlendiricem Allah nasip ederse perşembe günü içinde randevu almıştım doktoruma hamile olursam diye olmadım ama adet bitimine falan denk gelmiş olucam genel bir kontorolde yaptırayım bakalım en son birsey yok demişti doktor ama genede bir baktiriyim kürtaj sonrası çabuk hamile kalınır deniliyor ben baya ara verdim oyuzden mi acaba bilemedim ya neden oluyor böyle 2 hamileligimde tek gün tek ilişki ile olmuştur kürtaj olduğum ama takvim uygulamasına göre kırmızı gözüken günden bir gün önce gece yapmıştık ertesi gün yumurtlama oldu demekki tuttu bu sefer ilk denemede aynısını yaptık takvime göre kirmizi günün bir günün öncesi gece tutmadı ikinci ay tam kırmızıda yaptık tutmadı ovu kullandim çatlamada yaptık tutmadı ki bu ay soğan suyu falanda içtim bakaljm adet bitsin ovuye baslicam hem pik hem silik degerlendiricem ama olmucak galiba tekrar hamile kalamicam gibi hissetmeye başladım