Seraymesut Ece_akan34 çok tebrik ederim çok küçük ama bebiş geliyor hâyirlisi olsun sağlıcakla kucağına al inşallah
Seraymesut Seraymesut ben 7 yıl bu betayla uğraşıyorum bebem olsun diye şükür ki oldu sende sağlıcakla al insllh
Ece_akan34 Seraymesut doktor bu değerle daha kan vermene gerek yok dedi 9 kasımda kalp atışı için gidicem
Seraymesut Ece_akan34 ben 1 yıl oldu doğum yapalı oğlum var şükür ama bu zamana kada 6 yıl uğraştım bazı konulara adapteyim aklında soru olursa sorabilirsin doktoruma sorarım yardımcı olurum
Ece_akan34 Seraymesut sağol canım teşekkür ederim Allah bağışlasın bebişini sağlıkla büyüt bir şey olursa yazarım sana