Ece_akan34 ben 4 ekim çatlama olduğunda ve ertesi günü karın şişliği kramplar oldu gecti bir kaç gün sonra karın ağrısı başladı bende düne kadar ağrıyordu akşam yemeklerinden sonra dahada ağrıyor bakalım bugün akşam nasıl olcak arada pit pit atma oluyor dün ilişki oldu baktım banyodan sonra falan rahmime anlık birsey saplandi değişik birsey oldu gecti birde bel ağrım çok oluyor iş yapınca falan ama o hep ağrır bende oyuzden onu saymıyorum belirti diye birde geçen ay ne belirtiler yaşadım testlerin pozitif çıktı falan ama adet oldum 3 gün önce yada 2 gün önce kaset yaptım negatifti yarin ne cikicak bilmiyotum