Ebru567- bu benim ikinci olucak ilk gebelık süpriz olduğu için bunda uğraştım ben 7 haftalık olana kadar doktor gitmeyi düşünmüyorum kan testi yaparım pozitif olursa folık asit alırım 7 haftalık olunca gidicem ilk gebelıgımde erken davrandım bilemedim kese vardı bebek yoktu bir hafta zor bekledim o yüzden o stresi yaşamaktansa geç gitmeyi istiyorum