Papatyam2608 Haticom iyi dedi doktorun içinde nokta da oluşmuş dedi iki hafta sonra kalp atışı için gideceğim hayırksıyla
Yurdagull0612 Mucizeeanne 5+4 haftalığız canımmm bugun kan verdim beta 1400 lerde çıktı ve keseyi de gördük şükür🦋
Mucizeeanne Yurdagull0612 bizde bugün gıttıl kuzum cok şükürrrr bizde gördükk 26 sında kalp atışı ıcın gıdıcez 🤲🥰
Seyma-nur-yilmaz Selam benim de Sat 11 Eylül adetim 4 gün geçince kan verdim beta 44 çıktı. Kimyasal olabilir dedi doktor tekrar kan verdim sonucu bekliyorum. Sizce de çok düşük mü yükselir mi acaba ?