Esra33- Bence normal. Geç döllenme olmuştur.
Kızımı hamileyken adetim 4 gün geçmişti 2545 çıkmıştı. Bu hamilelikte 8 gün gecikme de 1308 çıktı. Doktor çok normal her hamilelik bir değil. Onda adet biter bitmez hamile kalmışsınızdır bunda geç döllenme olmuş olabilir dedi. Öyle diyince rahatladım. İyiyi çağıranda biziz kötüyü çağıran da. Bu yüzden iyi düşünelim iyi olsun Allah’ın izniyle 🙏🏻