Mucizeeanne Bana da cevap verir misiniz dün sağlık ocağında kan verdim değerim 919 çıkmış gece acile gittim Dr kese gayet iyi haftasına göre bozulma herhangi bişey yok şuan güzel ilerliyor dedi 5+4 günlüğüm geçen pazartesi acilde kan verdim 523 çıkmıştı bu pazartesi 5000 falan çıkması geriyordu betanın neden böyle çıktığını bilen var mı çok korkuyorum ilk gebeliğim