Ykfi Badehandekuzey diş ağırısı cidden çok zor bende arada sünizitim tutuyor dış ağrısı daha fena umarım bundan sonraki günler daha güzel ve rahat geçer
Badehandekuzey Ykfi bi tane kanal tedavim var onuda yaptırırsam en azından bi taraftan kurtulacam inşallah. Sizede çok geçmiş olsun ❤️🩹
BerivanLina Ykfi wllh benmde ilac almak aklima gelmedi sonra gebelik ilerleryince aman dedim biter daha kusmam sonuc -5 kilo 😂😂
Zuluss Ykfi kaç haftaydın sen bak mesela benim şu an afedersin götüm ağrıyor bazen bebek baskısından dolayı oturup kalkarken bacak aram ağrıyor bazen yürüyemiyorum
Duruu3 Ykfi tabii ki Allah’ın izniyle 3 tane yeterli yani bu bile sürpriz oldu bilmeden kendimi tüplerimi bağlatmayı düşünüyordum ama eşim izin vermiyor ben de maalesef spiral arayışındayım
Buglem_38 Ykfi yazdıklarının her harfi benim duygularm desem ,😂 bnde üçüncüye hamileyim ve bir yandan zor gciyor bir yandan acaba yetisebilecek miyim üç cocuga geceleri kalkmaya zorlanır miyim gibidegisik düşünceler var aklımda bide iki oğlan sonrası kiz geliuor evet sevindim kız için ama sanki kızim olmasına alisamam gibi saçma duygular içindeyim 🤔
BerenGulce Ykfi bidaha düşünmüyorum o yüzden geri getiremeyecegim her anın tadını çıkararak yaşamak en iyisi gercekten😍🥰
ilgin22 Ykfi ben ben 🥹 2 kizdan sonra erkek olacak. O kadar berbat geçiyor ki anlatamam. Halsizlik, ağrılar, mide bulantıları, mide yanmaları, sinir patlamalari… Hangi birini anlatsam 🥹 18 haftaligiz bide daha 🥹
Ykfi ilgin22 ben hamilelikte olan duyguları çok önemsiyorum bebek huya alışıyor bende sakin kalmaya çalışıyorum ama işte oldu kadar evi temizliyorum peşimden dağıtıldığında ağlayasım geliyor
irem88 Ykfi Amin hepimize düşünmüyorum ama olursada yapacak bişey yok ya normal doğum olmasa bağlatırdım hazır açılmışken ama eşim aynı sadece bağlamak için operasyona asla izin vermez
Mahinur-12 Benimde 12 ve 8 yaşında iki çocuğum var 3. Gebelik 19 +3 hala halsizlik bulanti sil baştan zorlanmiyo değilim unutmuşum bu duyguyu hayirla gelsin hepimizin ins
irem88 Duruu3 bizde iki kardeşiz eşimde benim annem şuan o kadar pişman ki keşke diyo daha çok çocuğum olsaydı o zamanlar 2 den fazla yapanı kınıyorlardı elalemin ağzına bakmıştık bizde diyo hep yani benim hayalim hep 3 taneydi iki çocuğu ben çok az görüyorum hepte öyle gördüm ama hepte demiştim bu kadar pahalılık olmasa daha doğururum diye demekki nasipte varmış süpriz oldu bize 4. Gebeliğim banada neler dediler ama ben napıyprum biliyor musun biz çocuk çok seviyoruz başımda kocam var köpek gibide çalışıyor bizi aç susuz bırakmıyor çocuklarına da çok düşkün bir baba diyorum bu seferde sen bu gidişle 5. De yaparsın diyorlar gülerek bende gülerek menepoza girene kadar yolu var deyip ağızlarını tıkıyorum😂daha dicek laf bulamıyorlar yani millete neyse bizim doğurduğumuz çocuktan sanki onlar bakıyor onlar ihtiyaçlarını karşılıyorlar cahil cahil haraketlere işte sen boşver takma kimseyi ağızlarını gülerek kapat gitsin😊
Ykfi irem88 benim kaymam diyor 3. Çocuk bakamazsın sen bende dedim oğlun çok istiyordu yaptım bir tane daha 😂😂😂
Zuluss Ykfi dinlen hiç bir iş yapma ben hep uzanıyom doktor sadece tuvalete kalk dedi sağolsun eşim kahvaltımı yemeğimi hazırlıyor ev işlerinide o yapıyor bulaşıklarıda o yıkıyor tuvalete bile el ele gidiyoruz🤣🤣🤣