Duruu3 bizde iki kardeşiz eşimde benim annem şuan o kadar pişman ki keşke diyo daha çok çocuğum olsaydı o zamanlar 2 den fazla yapanı kınıyorlardı elalemin ağzına bakmıştık bizde diyo hep yani benim hayalim hep 3 taneydi iki çocuğu ben çok az görüyorum hepte öyle gördüm ama hepte demiştim bu kadar pahalılık olmasa daha doğururum diye demekki nasipte varmış süpriz oldu bize 4. Gebeliğim banada neler dediler ama ben napıyprum biliyor musun biz çocuk çok seviyoruz başımda kocam var köpek gibide çalışıyor bizi aç susuz bırakmıyor çocuklarına da çok düşkün bir baba diyorum bu seferde sen bu gidişle 5. De yaparsın diyorlar gülerek bende gülerek menepoza girene kadar yolu var deyip ağızlarını tıkıyorum😂daha dicek laf bulamıyorlar yani millete neyse bizim doğurduğumuz çocuktan sanki onlar bakıyor onlar ihtiyaçlarını karşılıyorlar cahil cahil haraketlere işte sen boşver takma kimseyi ağızlarını gülerek kapat gitsin😊