Bende 39+5 haftalık gebeyim ilk gebeliğim bu, sancı ve açıklık yok (37 haftadan beri sadece 1 parmak ) dr um pazartesiye kadar bekleyelim olmazsa suniyle başlatalım dedi tedirginim ama 41 e kadar bekleyip işi riske atmanın bi anlamı yok eğer herşey yolundaysa😀