Zeynep6095
Normal doğum ilerlemiyor diye dönmüştü ama sezeryanda fark edildi kordon boynuna dolanmış bu sebepten aşağı doğru kayamamış bebiş şükür şuan ikimizde iyiyiz ama genel anestezi aldım ve uyanır uyanmaz tüm acı bir anda yüklendiği için çok zorlandım şuan allahtan ağrılarım azaldı iyiyim ☺️