Bende ilk gebeliğimde 39+4 nişan gelince gitmiştim üç cm açılma vardı saat 11 12ye dogru gitmiştim suni sancı verdiler sabah 6 30 gbi ezanı duydum doğum yapmştım evet zor ama Allah veryo kuvveti şuan ikinci gebeliğim 38+3 beklemedeyim inşallah kendi sancım gelir evde çekip öyle giderim dua edin banada bebiş üç buçuk kilo dedi doktor bizde başlatablrz dedi cuma bi gel bakalm dedi 4ü geçince sezeryan olyomuş sanırım bende bundan korkuyorum acaba dyorum devlete mi gitsem