Pembiskizim ahahaha olsun 🤣 çoğu insan aa okuldan mı diyor öğrencimin dayısı deyince tuhaf tuhaf bakıyor 🤣 bende bilmiyordum dayısı olduğunu okuldan 2 3 sene sonra ofiste tanıştık daha sonra öğrencimle velimi görünce yıllar önce kaderimiz olduğunu anladık