Pembiskizim yemin ederim her gün saat 2.30 3.00 gibi asla Şaşmaz gelirdi yemek yerde otururdu asla yardim etmezdi mesele çalışanlara hani bana hep yardım ederdi geceye kadar ben çıkana kadar hep yanımdaydı ama git şimdi sor der ki sen ayarladın beni ahahah gerçekler öyle bir bakardı ki gözlerimin içine günde 5 tabak kırardım elim ayağım titrerdi böyle utanırdım bana diyor ki boşuna bakmazdım sana bir de bir şarkı vardı incede belli incede belli o şarkı hep denk gelirdi bize ben de zayıf uzun boylu ince belliyim saçlarım böyle belimde hep o şarkı bizim için yazılmıştı derdi bazen aradı bizi dinliyoruz ve nereden nereye çocukluğu eskiler çok güzeldi ☹️🥹❤️