Pembiskizim emel16 hayatın telaşına dalıyoruz bazen en güzel anları kaçırıyoruz değil mi okul yıllarında ah şu okul bi bitse bi mezun olsak diye çabalıyoruz sonra iş bulsak sonra sevdiğinle bi yola giriyorsun bi evlensek her şeye koşar adımlarla çabalıyoruz ama o günleri geride bırakınca ne kadar güzel günler olduğunu sonradan anlıyoruz zaman çok acımasız…
emel16 Pembiskizim öyle o yüzden anın tadını çıkararak yaşamak lazım gerçekten, ve Allah herkese doğru adamla büyük bir aşk yaşayarak yuva kurmayı nasip eylesin inşAllah, Allahım herkesin yuvasına sevgi saygı muhabbet versin eksik etmesin inşAllah
BTSB Pembiskizim Ankara cinnah caddesinde tanışmıştık ilk. Cinnah nedir ya ay tövbeler olsun 🙈 Cinnah deyince de aklıma izleyenler bilir, Kardeş Payındaki Sezayi geliyo 🤣
Balbebek012 Pembiskizim hayır hayır 😅 eşim de ben de sağdıçtık gelini almak için kuaföre geldiler aynadan gördüm eşim kapıdaydı bana bakıyordu ilk görüşte aşk 💘 o değilde benim saçımın yarısı yapılı yarısı daha yapılmamıştı ahahaha 😂😂
BirAskMasali1323 Pembiskizim İlk tanistigimiz yer “İnstgram” İlk birbirimizi gördüğümüz yeR “Otogar”🥰
Bigsecret3 Pembiskizim Allah razı olsun canım benim ne yapalım eşim askerden yeni dönmüştü 20 yaşında mı neydi Ben de o zamanlar 15 yaşındaydım mecbur Instagram 😂😂