Baharer321 Aekadaşlar çınarlı kadın doğumda çok iyi bemce orayıda düşünün ablam arkaşlarım vs orda doğum yaptı doğum ücretti diğer hastanelere göre hem daha ucuz hem çok güzell 27 bin doğum ücreti şuan güncel ben orda doğurucam allah nasip ederse inşallah💕
Emine-tfk Doktorum mert kazandı. Ege üniversitesinde profösör özel muayenehanesine gidiyorum. Doğumu ege de yapacağım. Doktor için ücret vereceğiz özel hastaneye vermeyelim diye orayı tercih ettik 🤗 37+4 oldum sona yaklaştık
Hiranurunannesiii minikmucizem20 Normal doğum yaptım. Harika bir doğum ekibiydi, çok rahat ve güzel bir doğum yaptım doktorum ve ekip sayesinde.
Esrakcshn Hiranurunannesiii teşekkürler 😍 bizim vakit daha var Mart’ta doğum ozamana kadar fiyat epey articak verilen hizmetler iyimis 🤗
Medine-96 Bende İzmir deyim henüz 7 haftalık hamileyim ama doktor konusunu çözemedim. İlgili bir doktor arıyorum. Aynı zamanda doğum paketi olan hastane 🙄
Selcanmeral Kocbuse65 çınarlı hastanesinde doğum yapıcam ilk doğumumda orda olmuştu yine nasipse orda olucak🥰