Mrv-ts Busraltn 29+6 haftalığız gebeliğimi öğrendiğimde tahmini doğum tarihime göre (Aralık sonu ocak başı) her hastane 45 bin TL fiyat verdi, Medicana da bu şekildeydi ben araştırırken. Tabi şimdiye aynı mıdır değişmiş midir bilmiyorum
Mrv-ts Kocbuse65 Kocbuse65 allah sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏 kaç haftalıksınız acaba? Bende Cem Bey’e gidiyorum ama henüz doğum hakkında hiç konuşmadık sanırım bi sonraki kontrolümde konuşacağız (29+6 haftalığız)
12_annee Sareeikra fatih tuncele gidiyorum ilk dogumumu da fatih bey yaptirdi o zamanlar ozeldeydi şimdi onun için şehir hastanesine gidiyorum ben memnunum doktorumdan
bubuiledudu Brc_aytc evet o doktor da iyi ben cenk beye gidiyorum. Nasipse kasımda doğum sizin ne kadarlık oldu?
Hiranurunannesiii minikmucizem20 Esrakcshn 12 gün önce Ekolde doğum yaptım, doktorum Gürsoy palaydı. 48.500 ödedik doğum için. Fotoğraf çekimi vardı, ve gittiğimiz kontroller, bebeğin ultrason, işitme testi vs ücret ödemedik henüz hiç. Görünce yazmak istedim. 🌸
Esrakcshn Hiranurunannesiii teşekkürler 😍 bizim vakit daha var Mart’ta doğum ozamana kadar fiyat epey articak verilen hizmetler iyimis 🤗
Serenitiy Hiranurunannesiii Hiranurunannesiii merhaba bende Gürsoy pala takıplıyım ve orda doğum düşünüyorum mayısta özel sağlık sıgortm var Extra ücret çıkarırlarmı acaba bilginiz varmı
Hiranurunannesiii minikmucizem20 Normal doğum yaptım. Harika bir doğum ekibiydi, çok rahat ve güzel bir doğum yaptım doktorum ve ekip sayesinde.
Sunsetandpalm @minikmucizem20 @Esrakcshn ben de ekole gidiyorum 34+1 im doktorum gürsoy pala 22 kasım gibi planladık doğumu 🌸