Serenitiy Hayır hiç ekstra ücret ödemedik. Doğumdan sonraki bebeğinde, benimde muayanelerimiz ücretsizdi. (3-4 kez çocuk doktoruna gitmiştik, 2 kezde kendim için gürsoy beye) Anne için 15 gün, bebek için bir ay diye biliyorum. İşitme testi böbrek ultrasonu vs gibi şeylerede bakıldı bebekte, bunlardanda ücret alınmadı. Doğum zamanıda ekstra bişey olmadı.