Esrakcshn minikmucizem20 vala bilmiyorum 17 deyim 30dan önce sabitleme yokmuş bakalım baştan beri takipli olunca rica ederim diye düşünüyorum ama ne derler bilmiyorum 🤣
Hiranurunannesiii minikmucizem20 Esrakcshn 12 gün önce Ekolde doğum yaptım, doktorum Gürsoy palaydı. 48.500 ödedik doğum için. Fotoğraf çekimi vardı, ve gittiğimiz kontroller, bebeğin ultrason, işitme testi vs ücret ödemedik henüz hiç. Görünce yazmak istedim. 🌸
Esrakcshn minikmucizem20 fiyat konuşmadık gizem hanım şuan erken dedi geçen ufak cerahi operasyon yapıldı 15bin ödedik pahalı bı hastane ama Gürsoy bey için gidiyorum kendisinden çok memnunum
Esrakcshn minikmucizem20 ne kadar fiyat verdiler 42 47 demişlerdi ama benim doguk Mart’ta kaç 10 bin eklenir dedi bize birde paketleri neler oda süsleme varmı bildiğim kadarıyla foto çekimi varmis
Denizlina09 Kocbuse65 ben hamile bile değilim ama kalırsam Ata sağlık hastanesine gidiyor olurum. llk doktorum ve doğumum orada idi :)
Gokat35 Kocbuse65 İlk doğumumda karataşta yapmıştım doktor özel klinikte sadece orasıyla anlaşması var yine o yüzden Karatasta olcak
Gokat35 Kocbuse65 Ayy inşallah sağlıkla ve zamanında hayırlısıyla sende ve bekleyen herkes sağlıkla kucaklarına alsın 🤲
Dugme2 Kocbuse65 ata sağlık pinar erkan ilk kızımda da orda yaptim pinar hanımda bu çocuğum da da orda yapcam insallah