Bhrdnz Kocbuse65 benim doktorum dış doktor hastaneyle anlaşmalı doğumda Kasım sonu gibi gözüküyor ama bakalım sonuna kalmaz gibi geliyor
Yozgee İzmirli gebişler allah yardımcınız olsun 5. Aylık bebemle sizi kucaklıyorum 🥰 Özel su hastanesinde 24.04.2024 de sezeryan doğumla oğluşum dünyaya geldi 27.000 anlaşmıştık ama içerisinde çekim vs vs birşey yoktu..
Kocbuse65 Yozgee bizde seni kucaklıyoruz canım benim 🥰 yavrunu sağlıkla büyüt inşallah 🥰😍 bizim hastanede çekim ve loğusa şerbeti varmış tek bide kapı süsü yapıyorlarmış☺️
Esrakcshn Zehrabdr 30 haftada anlaşma oluyomus şuan 45 47 civarında doğum marta doğum yapicam 55,60 olur tahminen sizin doktorunuz kim
Kocbuse65 Bhrdnz yanlış bilmiyorsam dışardan olduğu zaman doktor fiyat 70 oluyormuş bi tanıdığımıza o fiyatı vermişlerdi konuştunuz mu ?
Zehrabdr Esrakcshn benimde yarın kontrolüm var 32 haftayadim, yarin konusacagim doğum isini artıkda sorayim dedim
Smileylaylom Busraltn açıkcası bilmiyorum 🤷🏽♀️ çünkü tamamlayıcı sağlık sigortamız var doğumu da kapsadığı için sormadım ama ay sonunda randevum var gittiğimde sizin için sorabilirim 😇
Esrakcshn Zehrabdr sabitleyin kesinlikle indirim de isteyin belki indirim yaparlar başından beri takipli isenz
Seyma258 Simsiyahh ben de o doktora gitmeyi düşünüyorum ama doğum yapacağı hastanede yenidoğan yoğun bakım yok sanırım beni de bu korkutuyor. Oldu ki sıkıntı çıktı sevk mi verecekler ki