anonim001 3 ay korunduktan sonra korunmadık istedik ama olmadı. Çok stres oluyordum ben neden olmuyor diye, son 2 ay da illaki düşünüyordum ama biraz saldım artık. Birde sanırım bu ay diğer aylara nazaran daha sık denedik belki o yüzden olmuştur. İnşallah bakalım yarın sonuç belli olacak🙊