Innerglow Linasenem Farukkubra2025 inş bizde böyle silik görürüz ya çok güzel bence betası da canım hayırlı olsun
Farukkubra2025 Innerglow sen silik görme tam gör inşallah ☺️ inşallah yarın kanla belli olur. Kürtajın üstünden tam 1 sene oldu çok duygusalım🥲🤧 Rabbim ennn kısa sürede sağlıklı sıhhatli Salih Saliha nasip etsin cümlemize inşallah ❤️
Ebru567- Farukkubra2025 sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim adete kaç gün var yumurtlama takibi yaptın mı birde erken gebelik testinin markası ne
Farukkubra2025 Ebru567- amiiinn inşallah ❤️adetim 3 gün gecikti. Artık o kadar takip yaptım tutmadıki bıraktım artık inşallah şimdi mübareği ile hamileyimdir🌿 testin markası; MİRATECH (erken gebelik testi)
Innerglow Farukkubra2025 amin canım inş sağsalim kucağına alırsın bize de haber ver canım güzel duaların için teşekkür ederim 🙏
Ebru567- Farukkubra2025 2 hamileligimide bu testle öğrendim artık bulamiyorum bu testi diğer testlerde geçen aylarda yalancı pozitif çıkardı oyuzden sordum markasini
Farukkubra2025 Ebru567- hakkatten güzel bi marka benimde 2 hamileliğimede bu test denk geldi, sanırım uğurlu bi yanıda var 🤭
Ruyasolmaz Farukkubra2025 pozitif bence :) ben yaptığımda aynı böyle silikti kan testi yaptırmıştım hamileydim 🥺
Farukkubra2025 Elcin-Meryem kan verdim yarın 2 3 gibi çıkacakmış sonuç, bu arada ılıktan bir karın ağrım var normal mi acaba. Her zaman olmuyor ama ara ara ufaktan yokluyor
Elcin-Meryem Farukkubra2025 olur canim boyle seyler her seye dikkat etme bos ver❤️ Bana da haber verirsin❤️ Bence zaten pozitif
yesmkaya-3 Farukkubra2025 bende kan verdim bugün testte de belirgin ikinci çizgim çıktı karın ağrısı yaşıyorum korkuyorum regl mi olacağım diye
ertonunannesi23 Farukkubra2025 hamilesiniz tebrikler sağlıkla gelsin . Kan sonucunuzda muhtemelen yüksek çıkar silik değil baya belli. Sonuç çıkınca yazın lütfen 🥲😍
ertonunannesi23 yesmkaya-3 bende karın ve kasık ağrısı yaşıyordum öğrendim ve 1 ay boyunca kan göreceğim korkusu yaşadım. Ama geçiyor ağrı .