Farukkubra2025 yesmkaya-3 Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip eylesin inşallah sağlıklı sıhhatli olsun anne babasına hayırlı evlat olsun inşallah ❤️
Farukkubra2025 Slmcnmyeniben dualarım sizinle Rabbim ne evlatla ne de evlatsızlıkla imtihan etmesin, evet ilk bebeğim 🥰
Farukkubra2025 _busss ay ben hiç anlamıyorum çatlamadan filan 🤦🏻♀️🤣 çoğu terimi burada okuyup Google’a yazıyorum 🤦🏻♀️
Farukkubra2025 Elcin-Meryem 180.0 çıktı yarın tekrar kan verecekmişim cuma günü de kadın doğuma randevu aldım 🥰
_busss Farukkubra2025 evet önce yumurtlama takibi yaptınız mı diye sormam gerekiyordu yapmadıysanız bilmemeniz normal 😅
busraergen0 Farukkubra2025 Gebeliğin başında olduğunuz için bu şekilde benim 15 gün gecikmem oldu test yaptım kırmızıydı eğer negatif olsaydı o ikinci çizginin gölgesi bile olmazdı 🙂
yesmkaya-3 Farukkubra2025 15 Ekim 30.2 17 Ekim 62.2 Kendi doktorum artışı beğendi pazartesi tekrar bakalım dedi 🌸
Bglmmrn Farukkubra2025 canım benimde bat 22 bugün sabah pembemsi leke geldi simside iki üç dama kahverengi lekelenmem oldu Perşembe kan vermiştim ama negatif ti regl 2 gün kala yerlsme olabilirmi