@“Gulayada”
Merhabalar benim 3. Hamileliğim 20-25 Kasım arası sezeryan olacam nasipse. İlk hamileliğimde 4 gün 2. sinde 1 gün hastanede kaldım her ihtimale hastane çantamı ona göre ayarladım.
Hemşireye vermek için; 5 li hastane çıkışı ayrıca kış bebesi olacağı için içine giydirsinler diye patikli alt, bez, çorap, 1 penye 1 de kalın battaniye
Yedek olarak 4 takım, bereler, zıbınlar, önlükler, eldiven çoraplar penye yelek patikli alt hepsini iç içe koydum giydirecek olan hazır alsın diye.
Emzik, biberon, göğüs pompası, bir küçük paket bez, 4 adet alt açma örtüsü, 2 paket ıslak mendil(biri bebişe biri bize)
Kendime 2 gecelik 2 pijama takımı 2 atlet 2 çorap 1 iç çamaşırı 1 paket depend göğüs ucu kremi göğüs pedi terlik havlu kağıt havlu, makyaj malzemeleri
Hastaneden çıkarken lazım olacağı için kundak ve puset