Benim de 17 Kasım son tarih 35 haftalık hamileyim ve sistemini bilmediğim bir ülkede doğum yapacağım. Nedense daha erken geleceğini hissediyorum🙈 Yanımda sadece eşim olacak. Aranızda korkan var mı acaba? Ya bana ya bebeğime bir şey olacak gibi hissediyorum kafayı yedim iyice vesveseden Sürekli ağlıyorum. Bu yüzden doğumdan çok korkuyorum 😅