Senı korkutmak istemem canım benım bu 3.cü sezeryan 34+1deyız 2.ci sezeryan da bende ssvd düşündüm hatta bulunduğum ilçedekı hastaneler yapmıyor dıye yakın bi ilde çok ıyı bı doktor buldum yaptırırım dedı hatta sezeryan çok karşı kendısı ama rısklerını anlattı 3 tane hastasını daha önce ssvde kaybetmiş hatta ıkı tanesındede bebbeklerı kaybetmiş biraz büyük risk dedı bıde benım aralarında 10 sene geçmişti ben rıske gırmedım çünkü kesınlıkle ıkınma olmucak suni sancı olmucak tamamen kendısının çıkmasını beklememız lazım dedı oda çok zor bı ıhtımal