[silindi] Kelebek123 ya bebek uyuyordu hiç hareket etmedi yani göstermedi tam ama doktorumuz büyük ihtimal erkek dedi bakalım kısmet 🤷🏻♀️
Anacsevgidolumelek Ozkus aa cok sevindim diyecektim kii bu posta 1 ay once yazdigimi hatirladim 😁😁 su an 15+1 iz hala akran miyiz :)
Ozkus Anacsevgidolumelek Ben zamanına bakmamışım 😂😂 Çok güldüm kendime şuan 😁 Şimdi dank etti eski olduğu o heyecanla atlamışım 😂😂😂
Anacsevgidolumelek Ozkus ooyy o zaman sizinki bizden de minnak su an 😍 biz 15 haftalik olduk su an 😚😚 Allah sag salim kavustursun evlatlarimiza insallah yaa 🤲🤲🤲
Eccess Derya_deniz merhaba ben 15+2 yim benim 6 ağustos doğumum sizin nasıl 1 ağustos yanlışlık olmasın ☺️
Eccess Tazegelin12 bende anlamadım yanlış bir hesaplama yapıyolar sanırım 9-10 haftalıkların eylül olması lazım ben 15+3 üm 6 ağustos sat a göre yanlış biliyorlar bence
Tazegelin12 Eccess bencede 11 haftalik olmama ragmen benimki 3 eylul olarak gozukuyo uygulamada bile 🤷♀️
SmeyyEbruAydn Ozqeeeee bende 13+2 yim 7 Ağustos doğum görünüyor 38 haftamı doldurmuş oluyorum nasipse
Ozkus Anacsevgidolumelek benimki daha bugün 12 oldu :) Amiiin cümlemizin darısı başına 🙏🏻 sizinki bizimkine abi veya abla sayılır 😍😁
SmeyyEbruAydn Ozqeeeee ben sezeryan olacağım için 2 hafta erken alınıyor bebek 5 9 Ağustos olur diye tahmin ediyorum 3. gebeliğim canım