Fatmaa123 Ben de bugün itibari ile 11+6 yım :) İkili testimize girdik. Ultrason sonuclarimizda bir anormallik çıkmadı. Ense kalınlığı normal, burun kemiği var. Kan verdim ama pazartesi sonucu çıkacakmış. Şükür şimdilik kendi halimizde takılıyoruz :) Cinsiyet tayini için de 3 hafta sonra gideyim de garanti olsun diyorum ama bakalım geçmiyor günler 😁