SmeyyEbruAydn Ozqeeeee ben sezeryan olacağım için 2 hafta erken alınıyor bebek 5 9 Ağustos olur diye tahmin ediyorum 3. gebeliğim canım
Ozqeeeee SmeyyEbruAydn dogrudur canim bnde sezaryan olursam daha erken olurum rabbm ins saglikla bebislermizi kucagimiza almayi nasip etsin😍
Ozkus Anacsevgidolumelek benimki daha bugün 12 oldu :) Amiiin cümlemizin darısı başına 🙏🏻 sizinki bizimkine abi veya abla sayılır 😍😁
Anacsevgidolumelek Ozkus aynen ama okula yazilsalar ayni sinifta olacaklar 😂 Allah o gunlerini de gostersin insallah 🤲🤲🤲
Asiacr Ozkus bende 11+6 dayim ve ben de cinsiyet icin 3 hafta sonra gidecegim bakalim sonuc ne olacak