Fatmaa123 bicirinannesi benimde canım ya yatakta düz yatınca hele nasıl hissediliyo agır bi işte yapmıyorum
Hamis90 Sebahat77 aynı tarihleriz ama ben bayrama denk gelme ihtimalinden dolayı uyku bile uyuyamıyorum 😔 hastane doktor seçimi bile yapamadım bu yüzden
MerveErsoyTra 12+1 dik bugün ikili taramaya gittik ense kalınlığı burun kemiği şükür normal kan da bir haftaya çıkacak ancak benim sorum; 12. Hafta en hareketli olması gereken dönemken bebeğim nerdeyse hiç hareket etmedi doktor uyandırmaya çalıştı falan sadece çok ufak basını oynattı, doktorumuz “nazlı bebek” dedi ama durdukça kafama takıldı endişelendim...neden hareket etmedi inşallah bir sorun yoktur diye tabi nette baktıkça içim karardı burdan sorayım dedim .? Benzer durum yaşayan var mı
Sedamurat MerveErsoyTra kötü düşünme canım allahın izniyle hiçbişey olmaz cinsiyet söyledimi merak ettim 🤗bende pazartesi gidicem 12+2 oluyoda o yüzden soruyorum kız erkek kesinlikle farketmez sağlıklı olsun yeter ama insan merak ediyo haliyle 🙃🙃
MerveErsoyTra Sedamurat çok hareket etmediği için göremedi görünmediğinde Kıza işaret ama net demiyoruz dedi
Tazegelin12 Benimde 11 haftalik 3 eylul olarak gozukuyo hic bisey anlamadim 🤷♀️ 9.10 haftalik olanlar nasil agustos oluyo ki? 😊🤗🤷♀️
Eccess Tazegelin12 bende anlamadım yanlış bir hesaplama yapıyolar sanırım 9-10 haftalıkların eylül olması lazım ben 15+3 üm 6 ağustos sat a göre yanlış biliyorlar bence