Hs20 Bizde 11+1 olduk ama çok zorlanıyoruz sabah bisey yok ama akşam oldu mu mahvediyo durmadan çıkartiyo sofraya oturup yeme ile çıkarmak arasi iki dk surmuyo var mı bi önerisi olan ya
Eylul0212 Fatmaa123 benimde aynen öyle bazen kusuyorum sadece. Tüm gün halsizlik mide bulantısı tüm gün yatıyorum çok kötü ya inşallah bir an önce geçer 😔
Hs20 Eylul0212 inşallah canım benim o ihtimalim de yok çalışıyorum da akşam artık bitiriyo beni Allah sağ salim geçirmeyi ve kucağınıza almayı nasip etsin
Hilossss Fatmaa123 10+5 bulantı ve mide yanmalari tam gaz devam hic geçecek gibide durmuyor ağır geciyor biraz 15 Ağustos gibi olacak Rabbim izin verirse
Sahile Yarın 9 hafta oluyoruz😍 Çok rahat geçiyo hamilelik . Kokulara karşı hasiyetim var. Başqa hiç bir prblem yok) bazen hamile olduğumu bile unutuyorum) Bu arada azərbaycandan selamlar)
Gamzeciks Fatmaa123 ay ben ağustosmuyum değil miyim bilmiyorum. Temmuz sonu ağustos başı oluyor galiba 🤪
bicirinannesi Biz de bugün 10+5 iz ☺️😍 benim kaburgalarımın altı çok acıyo acaba normal mi bilemedim 🤔
Fatmaa123 bicirinannesi benimde canım ya yatakta düz yatınca hele nasıl hissediliyo agır bi işte yapmıyorum