Derya_deniz halimeaydinnn hadi bakalım canım sağlıcakla öğrenelim ve öğrenenler yazsın sonra buraya 😍🙏🏻
Svnccnr Bende 11+0 13 ağustos gözüküyor ama 2. Gebelik erken alır beni. Bulantılarım hala devam ediyor
gzmysn Fatmaa123 11+5 8 agustos gozukuyor dogum dun ikili tarama testi yapildi ve bebegimizin %90 kiz oldugunu ogrendik 😊
Burcuctn 9+2 bakalım ben doğum tarihini doktora sormamıştım 26/01de randevum var ozaman öğrenirim bende ağusto sonlarına doğru doğar muhtemel miğde bulantısı kesildi gibi benim
EmrEmine Merhaba güzel anneler bizde 9+5 olduk koku hassasiyeti dışında birşey yok çok sukur.Insallah hepimiz sağlıklı bi şekilde kucagimiza alırız yavrularımızı
Hatice9202 Fatmaa123 bizde 9 haftalık olduk ama mide yanmasından öleceğim onun haricinde çok ciddi bi sıkıntımız yok şükür 😊