Enemel Fatmaa123 bende 10+2 olduk 18 Ağustos Doğum olcak nasipse mide bluntısı kusma var iştahsızlıkta çok biraz zorluyor bebek beni ☺️
SmeyyEbruAydn Ozqeeeee bende 13+2 yim 7 Ağustos doğum görünüyor 38 haftamı doldurmuş oluyorum nasipse
aybkburk Fatmaa123 9+2 oldu kuzum , ağustos 25 görünüyor doğum , hepimiz hayırlarla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 😍🙏🏻
Hamis90 Sebahat77 aynı tarihleriz ama ben bayrama denk gelme ihtimalinden dolayı uyku bile uyuyamıyorum 😔 hastane doktor seçimi bile yapamadım bu yüzden
halimeaydinnn Fatmaa123 acaba agustos bebejlerinin cinsiyetleri ne merak edenler 😊 brnim icimde hep erkek cocuk geciyir ruyamda da goruyirum 😍insalh bebklerimiz saglikli olsunlarda
Derya_deniz halimeaydinnn hadi bakalım canım sağlıcakla öğrenelim ve öğrenenler yazsın sonra buraya 😍🙏🏻