2anneyim Bende de aşırı mide bulantısı var iş çıkışı serum yaptırmayı düşünüyorum sizce serum faydalı mıdır 😏😏
Anacsevgidolumelek 11+6 dan selamlar 👶🏼 sanirim agustos basi gelecekmis benim yavrum da bakalim merakla bekliyoruz saglikla gelsin yavrularimiz :)
Ozkus Anacsevgidolumelek Tam olarak aynı gundeyiz 🤗 Allah'ım sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🙏🏻😍
Derya_deniz Ozisss hayır daha öğrenmedik canım bizim doktor biraz sağlamcı tahmin etse bile söylemez 13 şubat randevumuz var bakalım öğrenebilecek miyiz 😌🙏🏻 Siz öğrendiniz mi 😬
Ozisss Derya_deniz bizde henuz ogrenemedik ikili teste giricem haftaya insallah ozaman bakalim ogrenebilecekmiyiz😊
Fatmaa123 Ozqeeeee sizin dogum eylüldede olabilir cünkü ben 9 haftalıgım doktor agustosun 22 sine dedi
Eylul0212 Fatmaa123 benimde aynen öyle bazen kusuyorum sadece. Tüm gün halsizlik mide bulantısı tüm gün yatıyorum çok kötü ya inşallah bir an önce geçer 😔
Fatmaa123 Feyza07 yok canım kendini cok yorma yavas yavas yap işlerini ani hareketler yapma bu haftalar dikkat etmemiz lazım