Deletedmom00251 evet ben de öyle düşündüm dikkat et canm kendine benim de sabahları karnım ağrıyor ilk uyandığında bir yarım nedendir bilmiyorum, bir de sabahları bacaklarımı uyandığımda istem dışı geriyorum geriniyorum sonra napıyorsun diyorum kendi kendime düzeliyorum ama birşey olur mu ki çok korkuyorum ?