Deletedmom231 MinnakBebegim Amiin 🥰 Doğumdan değil de kesi atılmasından korkuyorum nedense senin ilk doğumunda kesi atıldı mı🙄
_eda8 Zeyynep yaaa bu yönden keske türkiyede yasasamda doktorun biri cinsiyetini hemen söylese diyorum 🤪 asiri merak icindeyyyim
Caglacagla _eda8 Temmuz ilk haftası kısmetse 🙏🏻🙏🏻 16+ 4 sabırsızlıkla bekliyorum çok miniş bir göbişim var ama çok hoşuma gidiyor 😊🤰🏻
_eda8 Kosem983 ayyyyy neden ya coook tatli birsey ben keske böyle hep dar dar giyinsemde ciksa diye hevesleniyorum
Nezahatozen bi göbek var ama sanirim belli oldu çok azcik belli oluyoruz dışarıdan hala kilo almadim hep aynı kiloda sayıyorum artık verdiğim kilodayım