_eda8 bugün itibariyle 14+0 olduk nasipse 23 temmuzda doğacaz hayırla sağlıkla gelsin inşallah kuzucuk.. Hamile kaldığımdan buyana bulantılar tiksintiler beni perişan hep tost ekmek arası yemekten 9 kilo aldım üç ayda 🙈🙈🙈 bugün itibariyle diyete başlıyorum daha sağlıklı az ve sık beslenerek dengelemeye çalışıcam yoksa gidişat iyi değil hipotiroidi hastasıyım zaten kiloya çok meyilliyim 😁 bu arada hala cinsiyetimizi bilmiyoruz ama nedense hamile olduğumu öğrendiğimden buyana içşme hep kız doğuyor herkeste kızın olacak diyor doktor erkek derse düşer bayılırım herhalde 😂😂😂 onuda birkaç haftaya öğreniriz inşallah 😊