_eda8 14+6 yız benim gobegim cikti 🤪😁😂 1 kilo almama ragmen bu gobek nasi ckyor ona anlam vermeye calsyorm 😁 normalde kalcam felan bazen olurdu ama belim hep inceydi herkez imrenirdi ya ne ince belin var bide bize bak senin gbi 3 gelir diye pantolonlarimdan bazilari daralmaya da basldi artk sanrm kızımla birlikte bende buyumeye basldm 😁🤦♀️🤰