Asliyildirim öncelikle bir avazda kurtulursunuz inşallah :)
Sancın baslayınca geniş bi kabın içine su koyun otuda içine koyun, doğumunun kolay olması için açılmanın hızlı ilerlemesi için niyetlen Felak, nas, elemneşrah, fatiha, ayetelkürsiyi 1er kez oku suya üfle. Doğum bittikten snra otu çıkarın sudan. Suyu ayak basmicak biyere dökebilirsiniz. Bana hastanede suni sancı verildi, sunisancı verilirken annemler suya koydular otu. Sende okuyabilirsin duaları, sana niyet bir başkasıda okuyabilir. Hastane odamdaydı ot. Öyle hemen kapanacak bi ot değil. Doğumdan snra çıkarttık otu ama tamamen kapanması eski haline gelmesi ertesi günü buldu. ben yaklaşık 50gün önce kullandım, çok faydasını gördüm. Doktorlar bile şaşırdı açılmanın böyle hızlı ilerlemesine. Tabi inanç meselesi birazda :)) Başka sormak istediğin bişey varsa sorabilirsin.