SedaRonyam numaralari yaziyor sayfalarinda direk aradim telefonda görüstüm kendileriyle ve ne zaman tahmini dogum tarihim oldugunu sordu bende ocakda deyince 1 kisilik yerim var daha dedi ve her ay bi kere gidiyorum praxise konusuyoruz sürekli. hastaneye gitmek zorunda oldugumdads geliyor hep benimle. eger dogumdada yaninda olmasini istiyorsan krankenkasse komple karsilamiyormus. 250 euro krankenkasse ödedi 200€‘da ben ödemis oldum ama bence parasina deger. dogum baslayinca bitene kadar yaninda kaliyor ve her seyde yardimci oluyor. dogum icin gerekmiyor desende olur sadece vorsorge ve nachsorge icin ayarlarsin onuda zaten komple krankenkasse karsiliyor