worin 😂 ben sadece 1 ay emzırdım 🙈 aslında sütüm vardı ama hastanede Arada bebeğe süt verdıler mama alıştı bıraz daha sonra insan bıraz tecrubesız oluyor aslında ondan da olabılıyor ağlayınca stres yapabılıyorsun ılk çocuk olduğu ıcın öyle alıştı ama sımdı tecrubelıyım emzırırım ınsallah