Brrn8890 evet ikiside aynı ot iki isimlede biliniyo. Sancın baslayınca geniş bi kabın içine su koyun otuda içine koyun, doğumunun kolay olması için açılmanın hızlı ilerlemesi için niyetlen Felak, nas, elemneşrah, fatiha, ayetelkürsiyi 1er kez oku suya üfle. Doğum bittikten snra otu çıkarın sudan. Suyu ayak basmicak biyere dökebilirsiniz. Rabbim kolay doğum nasip etsin. İnanç meselesi tabiki🙏 Belli bi süreden snra çok hızla açıldığını göreceksiniz sizde. Ben çok inanmıştım ki öylede oldu doktor bile şaşırdı saat4de kontrol etti açılmam 4cm di, açılmanın ilerlemesine göre gece 12 de anca olur doğum demişti saat 5gbi tekrar geldi 8cm le apar topar doğumhaneye aldılar beni👍 Bir avazda kurtulun inşallah :))