Nursel02 birazda ona güvendiğim için korkum o kadar yok. doktor bana sezeryan ol dedikçe kendisi normal doğum yapmamı denememi tavsiye etti sonuçta en kötü ihtimal yine sezeryana dönebiliriz dedi. bir yandan riske atmayayım diyorum sezeryan olayım direk diyorum, diğer yandanda sonra hep aklımda kuşku olarak kalacak diyorum ya olsaydı normal şekilde diye. o yüzden hem içim rahat etmesi için de bu yolu seçtim🙂